Tue pienyrittäjyyttä:

OSTAMALLA LAHJAKORTTI TÄSTÄ LINKISTÄ

Seuraa ja tykkää Osteopatia Agilesta instagramissa ja facebookissa. Pieni teko, mutta iso apu yrityksen näkyvyydelle. Kiitos!

Hyvä asiakkaani. Osteopatia Agile on toistaiseksi, ainakin 13.4 asti suljettu koronaepidemian vuoksi. Lahjakortit ovat poikkeuksellisesti voimassa ainakin 1.6.2021 asti. Mikäli tarvitset neuvoa tai apua akuuttiin kiputilaan, minut tavoittaa numerosta 044 0454465 tai sähköpostista juvasari@gmail.com.

Lämpimin terveisin, Sari Juva

Osteopatia

Osteopaatin vastaanotolle kannattaa hakeutua, jos tarvitset apua esimerkiksi seuraaviin asioihin:

• kipu (esim. niska, selkä, polvi...)
  • kehon jännittyneisyys
  • turvotus
  • ryhtiongelma, kehon virheasennot
  • stressi, unettomuus, väsymys
  • päänsärky, migreeni, huimaus
  • hengitysoireet
  • ruoansulatusvaivat
  • puutuminen, hermokipu
  • tapaturma, leikkaus
  • raskausajan liitoskivut tai selkävaivat
  • synnytyksestä palautuminen

Osteopaatin vastaanotolle voi tulla kuka tahansa, joka haluaa hoitaa terveyttään tai saada apua erilaisiin vaivoihin. Osteopatialla hoidetaan akuutteja ja pitkäaikaisia kipu- ja sairaustiloja sekä ennaltaehkäistään kehon ongelmien syntymistä. Lisätietoa osteopatiasta ja hoitotapahtumasta löydät sivulta osteopatia.

Osteopatia Agilessa sinua hoidetaan yksilöllisesti käyttäen sellaisia menetelmiä, mitä kehosi tarvitsee kulloisellakin hoitokerralla. Osteopatia on tehokkuudestaan huolimatta lempeä hoitomuoto, joka ei aiheuta kipua. Hoitokäyntiin varataan aikaa 45 min, johon sisältyy alkuhaastattelu, tutkimus ja hoito.

Osteopatia Agileen on tervetullut jokainen, joka haluaa hoitaa terveyttään ja voida paremmin!